elke dag meer en meer

Description of your first forum.
Post Reply
rochon.a11.19

elke dag meer en meer

Post by rochon.a11.19 »

Inspirasie , opleiding en netwerke, maar bowenal emosie. Dit is die sleutelpunte van die beraad wat stem sal gee aan verhale van vroue wat dit gemaak het en wat al hul suksesse en meer met die gehoor wil deel. Hulle sal ook die struikelblokke en probleme openbaar wat hulle moes oorkom en wat die sleutelinstrumente was wat hulle toegelaat het om die professionele mense te word wat hulle vandag is, om nuwe leiers van vandag en môre te inspireer.

Die getalle wat behaal is verteenwoordig 'n 'suksesvolle uitdaging' vir 'n vroulike gemeenskap wat groei:

Die geleentheid sal die hoogtepunt van 'n lang reis wees, sê telebemarkingsdata Eleonora Rocca, stigter en besturende direkteur van die geleentheid - die WomenX Impact-ekosisteem is in werklikheid veel meer as 'n gebeurtenis vandag, maar 'n gemeenskap wat tans meer as 5000 lede en 150 ambassadeurs op nasionale vlak het. en internasionale gebied, wat deur die platform met dieselfde naam wat gratis toegang verkry kan word deur daagliks saamwerk en toegang verkry aan konstante geleenthede wat hul bemagtiging ondersteun. 'n Werklik opwindende reis waaroor ek nie gelukkiger kon wees nie.

Image

Ek glo dit is 'n geleentheid om nie mis te loop nie - sluit Eleonora Rocca af - om soveel waardevolle professionele persone vol volharding, vasberadenheid en voorbereiding bymekaar te kan ontmoet en te sien kom , dit gebeur nie elke dag nie. Ons moet as ’n span saamwerk, leer om mekaar te ondersteun en om saam ’n toekoms vol vroue in leiersposisies te kan voorstel en nie te danke aan die blote oplegging van kwotas vir vroue nie, maar aan ons meriete. Ons moet werk om al daardie stereotipes heeltemal af te breek wat ons vandag te dikwels nie toelaat om ons talente en geleenthede te maksimeer nie, en ook maatskappye op te voed oor die feit dat, soos gedemonstreer deur talle gesaghebbende verslae, 'diverse' spanne wat hulle beter werk en produseer beter resultate en gevolglik belangrike impakte op die besigheid, en dit is vir my innovasie.
Post Reply